Push The Weekend

All Photoright and Copyright @ www.hannahsthlm.se. HÄR SITTER JAG och tvivlar på läkartesterna.. nu har jag ju tydligen TESTAT negativt mot pollen, djur, luftföroreningar och tomat typ. Har laddat upp med KORTISONSPRAY och "olagat mig fram med tom CLEAR EYES. "Har fått från en vän i England.Var på ett möte i Elliotts skola där polisen berättade om att clear eyes är ett tecken på missbruk hos unga. Jag frågade då  OM de engelsks simmarna" och "supermodellsjakten". Tyvärr verkade det inte BARA vara DEM., utan jah fick reda på att unga som missbrukar narkotika ofta har CLEAR EYES i sin byrålåda eller väska. Det är tydlige ett TECKEN att man ska vara uppmärksam. Fast i MITT FALL så hoppas jag ingen låser in mig för att försöka bota "pollen" med CLEAR EYES. Dilemma!Ska man Inte vara uppmärksam på om någon "ber om massa pengar".. eller.. jag gillar ungdomspolisen., men just CLEAR EYES . No more! Fick tom. LUKTA på hasch för första gången.. det ska man också LUKTA efter. Hemma??Det har jag inte SETT FÖRR?Polisen får tydligen ha med sig DROGER för föräldrar att VISA upp. Toppen! Det här var ett möte för ca 50 föräldrar. Många undrar fortfarande om Clear Eyes..  Lowe J xoxo PS. Ja.. allt för säkerheten liksom ds
0 kommentarer