Friday and Little Hrey-T-shirts up in da weekend

 
Photo and Collage by Johanna Törnqvist     Vilken vecka. Troy är inte så bra. Troy harar flygtrafik och plingande ljud. Var på väg att åka på Mercedes -Benz Fashionweek i Amsterdam. Tyvärr blir jag i Sverige med Troy under juli( tror jag) Så kan det bli! Vi har kämpat över 1 år med Troy och hoppas han äntligen blir frisk! Det kan vara kirurgi.... då får man acceptera det. Och ta hand om "eftervården" på den "lilla fluffiga saken". Ikväll blir det INDISK MAT till faniljen. Elliott har "sparkcyklat" och köpt fredagsmys i stora lass. Tänk när man var " liten".. eller "mu dre"..  Så jättenoga det var med "rätt läsk", "rätt chips" eller godis "man gillar". Jag plockade jämt nappar, sura blåisar som var så sura att det inte gick att suga på dem.. man fick tugga dem. Tider det! Gärna Cola och Zingo i blandning. Voilà= Elvis Drink. Ikväll blir det kanske ett glas Rose för Moi. Liwe Lowe J xoxo
Fick en flaska med "Grining " igår också. Idag blev det MÄKTIG och VILD. "Glad" har jag testat. Vet inte hur dryckerna ( bubbelvatten) från Ramlösa ÄR tänkt att fungera med "texterna på summer 17 edition"... Mäktig tycker jag jag tar imorgon bitti. Haha..
0 kommentarer