Winter Wonder Land☃️

Photo and Copyright@ Johanna Törnqvist.              Fattade inte riktigt upplägget på Mellon som kanske är SÅHÄR varje år men borde de inte ha poäng från 2-12 på låtarna istället för detta utslagande och VIDARE och vem ÄR vem? Vi fick klart, jag och chipsätande Ellie, att Sara Varga med patner Juha ?och något för mig okänt band kom på plats 6 och 7. Då verkar ju resten 5 ? vara kvar och sen vet jag inte om .. vilka som ÄR kvar lr ute ELLER  i andra chansen?Troy skäller OCH försöker ta min gratinerade broccoli.. Ellie tittar nedlåtande på mig som MYSER med broccoli!Toppen!  DET krävs ett stort tålamod och intresse att förstå sig på Melodifestivalen i SVT. Var det Wictoria och Jon Henrik som gick DIREKT vidare? Eller var det Loreen? Vad hände med Alice? Min mellokvot är fylld för den här veckan. Det fanns en till jag inte kan namnet på som SJUNG ( wow)och var hamnade han? Lite blå detaljer , ljust hår och en rivig dansstil. Kall Söndag! Men har man hund så HAR man i ur, sol och skur! Tänderna och kinden är bättre så nu blir det inget mer painkillande här. Peppar peppar ta i trä.. ett föråldat ordspråk men det är skönt att slippa kemikalier i ONÖDAN. Har dock börjat med något som heter MITT VAL VEGETARIAN. Med 2 stycken olika b-vitaminer, järn, selen och kalcium bla. Helt utan animaliska tillsatser. Hoppas på resultat inom en vecka. Säljs på utvalda svenska apotek för ca 90 SEK. Liwe Lowe J xoxo
Animerad bild av samma foto som ovan. Photoright and Photo by Johanna Törnqvist
0 kommentarer