Marvel Wheat/ Disney Wheat

Photo at CIFF KIDS by Johanna Törnqvist. Har ni sett vilket underbart klädmärke för barn jag sprang på under Köpenhamn Fashion Week 1-3 februari 2017. Det heter Marvel Wheat och har koppling till Disney. Jättefina plagg för små donnor och miniriddare. Elliott skulle spela match idag men nu sitter vi här och har fått huvudvärk båda två. Den enda som är piggelin är Troy som fluffar runt i hårspännen. Troy har fått klipptid i slutet av månaden och DET är ju TUR. Han ser ut som en rastafaris i tofsar men ska bli en FIN Am cockerspaniel IGEN med TRIM. Amerikansk Cockerspaniel är absolut inget för PÄLSRÄDDA. Jag kan se om jag hittar / får låna någon bild från Troys kennel eller så .. DÅ kan ni få se HUR långhåriga amerikanska cockerspaniels KAN bli om de inte trimmas, eller bara trimmas på vissa områden. De kan tävla i pälsfrisyrer.Troy ser NU ut som ett rastafarifår/ vitt Lamm och eftersom det är min första hund så hade jag ingen aning att olika raser fäller olika sorts hår och i olika mängder. Eller ja., ungefär så!Den svarta skinnsoffan har vita långa hår.. Jag ska beställa snagg-frisyr tror jag så får han ha dress ute om det är kallt för nu har jag fått VÄLDIGT NOG på LÅNG LOCKIG päls för ett halvår. Ha en super-fin lördag! Kanske kan få med Ellie att kika på Mello? 🙀Markus och Martinius är i Globen så det lär vara fullt ös i tunnelbanan ikväll på Grön Linjen. Liwe Lowe J xoxo
Photo and Copyright @ www.hannahsthlm.se
Ciff Ciff Kids Fashionblogger Fashionweek Copenhagen2017 Hannah Johanna Troy HannahSthlm JohannaTörnqvist
0 kommentarer