Finally Friday🎈

Photo and Collage and Copyright@ www.hannahsthlm.se. Vad lyckat det blev Ă€ndĂ„, att komma pĂ„ att man hade tandlĂ€karbesök pĂ„ eftermiddagen och vara sĂ„ TRÖTT pĂ„ att kĂ€nna sig DÖD eller att ha ont. Men han var vĂ€ldigt peppande  trots prislappen , tandlĂ€karen,och glada mĂ€n i vĂ„rden Ă€r kul! Han trodde inte jag skulle dö Ă€n pĂ„ ett lĂ„ngt tag...och tyckte jag skulle ha en fin fredag. Slapp bedövningen som skulle kunna ta livet av en hĂ€st nĂ€stan.. Förra gĂ„ngen var jag totalt oförmögen att tala hela kvĂ€llen. Men för de fall det verkligen behövs sĂ„ Ă€r ju tandlĂ€kare -bedövningen fin. Jag överdriver lite men har ni fĂ„tt tandlĂ€kare -bedövning sjĂ€lva sĂ„ VET ni ju hur kul det ÄR, eller inte! Nu ska jag Ă€ta lite och lokalisera Elliott och Troy sedan. Har handlat nĂ„got sĂ„ oglammigt men tydligen NÖDVÄNDIGT dom heter CORSODYL munhĂ„lelösning utan alkohol.. smart sak...och hĂ€mtat ut nĂ„got .. citodon.,som jag kan ta pĂ„ natten om det vĂ€rker i kindbenet. Det kanske blir ett tandimplantat med skruv framöver eftersom jag efter en olycka fick dra ut en HEL TAND. Förra gĂ„ngen!Jisses! Men kul med fredag som tandlĂ€karen sade.HĂ„ller med!! Vad gör ni ikvĂ€ll dĂ„? Liwe Lowe J xoxo
1 kommentar
Linda

Åh ajaj med tanden! Hoppas det löser sig smĂ€rtfritt,hehe.
Svar: Ja super spÀnnande jag med mitt LM Event www.lmevent.se anordnar nÀmligen Ärets lyxigaste event ;) Ja vi har nog spikat att han fÄr heta sÄ;) Alfred Àr snart 6 Är och det Àr ingen skillnad mot att ha 1 eller 2 hundar. Texas Àr gammal och vis hela 12 Är sÄ han kommer fostra den nya hunden förhoppningsvis en hel del. Samma hundmat blir det nog inte, vi fÄr se. Vi bor pÄ landet och har en inhÀgnad trÀdgÄrd sÄ det underlÀttar ju. Underbart med husdjur!

Svar: Tanden Àr bÀttre och visst Àr det underbart med husdjur. Stor kram fina du!
Johanna Törnqvist