Already Sunday👯

Har ni testat appen Beauty Plus. Det var min vĂ€n Andrea frĂ„n San Diego som tipsade mig om det ,du kan fĂ„ enkla filter om du Ă€r blek exempelvis. Jag har tagit steget vidare och Ă€lskar animecam. Det blir animerat av din bild. Testa Beauty Plus för vardagsbilder eller för roliga effekter👑👌🙀Happy Sunday! Liwe Lowe J xoxo
 Photo by Johanna TörnqvistŸ
PĂ€lsponchon kommer frĂ„n en liten butik i Köpenhamn. Har dock sett att de börjat sĂ€lja liknande pĂ„ SALT som finns i Stockholm. Har egentligen ett litet problem med att bĂ€ra pĂ€ls dĂ„ jag inte Ă€ter kött och Ă€r djurvĂ€n av stora mĂ„tt. Dock kanske det vĂ€ger upp mot alla som handlar hem flera kilo kött och har i frysen. Tycker man ska fĂ„ vĂ€lja sjĂ€lv vad man vill Ă€ta och bĂ€ra. PĂ€ls vĂ€rmer ju en hel del i vinterkylan. Har dock bestĂ€llt en fuskpĂ€ls-jacka frĂ„n H&M som jag ska hĂ€mta ut innan jag gĂ„r loss pĂ„ SALT ocksĂ„.. Tycker att fuskpĂ€ls Ă€r ett bra alternativ men oftast blir det tussigt och ser billigt ut Ă€ven om det ibland nĂ€stan Ă€r samma prislapp. Ta hand om er👠Updatering om fuskpĂ€lsjackan kommer i nĂ€sta vecka🎟Xoxo
BeautyPlus Bilder Hannah HannahSthlm Johanna HannahSthlm Johanna Törnqvist Selfie Trender
0 kommentarer