Easter Bunny Or What?

På bilden:Topp av märket Atelier by La Redoute ( www.laredoute.se)  Påsk-ägg-koppar från Coop ca 30 sek för 4 stycken samt Troy( vår hund).  Gav mig faktiskt på att beställa från www.laredoute.se när jag "kom över" en rabatt-kod på 30% på någon hemsida. Var superlänge sedan men tänkte ta en titt på vår-sortimentet!Dock var hälften av min order "slut i lager" och så blev det olika leveransdatum på ordern som var kvar fast jag tog "snabb-hem-leverans". Det var en svart topp i påsen när Post Nord knackade på porten med budbil. Trodde det skulle vara skor etc. med men det kommer i påsk-veckan med bud? Jaja.. Denna topp av La Redoutes eget märke Atelier var dock mycket söt och upplevs lyxig i material-val. Den har som en fin Mesh-kant nedtill och toppen  är lite oversized i modellen. Vid. Lite Coachella-stuk på den också om jag säger så:)
 
Hoppas ni har en Fab Friday! Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer