25 April? - Snabb leverans?

Nu har jag och Troy öppnat för "städ-firman". Elliott har påsklov och sover. Hon fick ta med kontorets dammsugare idag. Stod med "min" i helgen och "slet bokstavligt mitt hår".. den funkar inte!! Fick SOPA parketten med skyffel och det hjälper föga mot "vita hund-hår" kan jag tala om. Fick utslag! Just nu damp  ett trevligt men oväntat mail från www.laredoute.se om att "återstående leverans är tyvärr försenad". Skor i grått och skjorta beräknas leveras nu den 25 April och inte den 10 April som det var printat på "rest-noteringen". Jag måste säga att hemleverans är BRA tjänst men VILKEN TID att få varor. Snabb-leveransen funkade inte på det jag beställt från www.laredoute.se Beställer du tex "snabb -frakt -hem" av www.nelly.se FÖRE 13 en onsdag så kommer det torsdag-kväll med budbil! Lyckas i 9 fall av 10!! Det är en bra tjänst med SNABB-LEVERANS som funkar jämt utom vid STORHELGER då den tjänsten kan krångla. Jag är faktiskt ett fan av www.nelly .se snabba service! Vi får se om de grå skorna är något att VÄNTA på.
Hoppas! Skärpning www.laredoute.se med att HA snabb-leverans som inte är ETT DUGG SNABB. Bra med sms man får med hemleverans och ALTERNATIVEN  för utlämnings-tider från PostNord ..men SNABBT GÅR DET INTE. Blir nog EN MÅNAD den 25 April. Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer