Glad Midsommar🌺



Happy Midsummer Eve! Glad Midsommarafton🌺🌸🌻💐🌷🌹🌎🍀Lowe J xoxo
2 kommentarer
Nanna

Jag frågar varför din linefan grupp är över 550 likes och de inte e såå många som skriver häära...som det var förrut typ.. E de dig Frans Wal Jeppsson sjunger om i sin nya låt eller var det den andra? Vet du de? / Nanna

Svar: Nanna👩‍❤️‍👩Ja likegruppen verkar USAbaserad vs english och kanske dem läser men ej fattar hur man kommenterar på svenska👗🎉👑?! Vet ej...Glad midsommar önskar Johanna Törnqvist🌸
[email protected]

Nanna

Ja vet ej om han heter Frans Wal eller Wall eller Frans Jeppsson men han du hälsa på från Mello?! Glad midsommar Hannah/ Nanna

Svar: Nanna🎉 Jag har absolut inget att säga om någon låt... Jag har inte skrivit dem..fråga Frans Wall? Istället💅Jag har självklart hälsat på honom för det är artigt i min värld... Mer än så kan vi nog inte kalla det🌷🍾💚😀👑
[email protected]