Me and Ellie @ Wendys Hair

All Copyright @ www.hannahsthlm.se Elliott i sin nya frisyr ,mycket nöjd liten herre. Jag har lagt in en lite ljusare nyans till sommaren.. Typ fyra nyanser av brunt. Älskar servicen på Wendys Hair, t-bana Rådmansgaran Sthlm. Det gör Elliott också. Efter våra nya haircuts åt vi middag ute på Sveaägen på en mysig restaurang. Bilar moppar och bussar susade förbi på replängsavstånd.Monsunregn på dagen men Egyptenvärme på eftermiddagen och kvällen.. Ellie tror vi har fått subtropiskt klimat pga alla avgaser.. Ja.. Gärna för mig höll jag på att svara fast klimatförändringar som tex istiden var ju inte så lyckade så jag börjar också undra hur växthuseffekten ser ut om 50 år och så beslutade vi oss för att inte ha pridesymboler på typ balkongen eftersom bussarna har det men ingen " stolt barnvecka" parad.. Allt för idag💚👯🐶🎤🎧🎟😀Lowe J xoxo
Copyright @ Johanna Törnqvist
Copyright @ Johanna Törnqvist
2 kommentarer
Mariah

Där går jag också ibland och färgar.. Bra och kul salong! Vad fin Elliott blev😀

Brttina

Vill också gå där! Fint ser det ut!:) :)