Elliott och Johanna Day👯

 
All Copyright@ Johanna Törnqvist 🎧 Idag har Elliott fĂ„tt sin efterlĂ€ngtade "Rollscooter" "Hoverboard/Airboard.". Dessa rullande blinkande laddande saker kostar allt mellan 1790 till 5500 SEK. Elliott hittade en pĂ„ Webhallen och en pĂ„ Kjell & co  för ca 2500 , bĂ„da kostade det, som han charmade till sig frĂ„n mig...En. AlltsĂ„. En skulle Elliott fĂ„. Jag fick vara vuxen och besluta den frĂ„n Kjell & co dĂ„ de erbjöd att pröva under samlade former och kunde ladda den till hemfĂ€rden gratis. Den servicen hade tyvĂ€rr inte webhallen.Vi hade en " deal"💚att han skulle fĂ„ en under sommaren. En "hoverboard"..jag och Elliott💅PĂ„ Johannadagen idag blev det av. Jag har fĂ„tt en liten gĂ„va ocksĂ„ som jag visar vid tillfĂ€lle. MK..Bling bling.. Adore it👯Troy , "the dog"Ă€r lite rĂ€dd för de rullande hjulen som nu flyttat in och Ă„ker samt blinkarđŸ©đŸŽŸđŸ¶âœ Lowe J xoxo
Elliott HannahSthlm Shopping
0 kommentarer