A Day W Mon Amie Troy🐶💚👯

Photoright @ www.hannahsthlm.se of My One and Only dog Troy🐩🐶🐩 What a day! Troy on dog hospital again w valium and what.. efedrin ? to wake Up.. His earcanals is danage and he is soo strong My little one💚💚💚 Troy fick ett gosedjur av mig efter veterinären som vi har döpt till TYSON. Frågan är om Troy ska behöva operetters sina öron/hörselgångar eller om pencillin och öronvätska för 112 gången kommer hjälpa.. Igen. Trött Troy och trött " hundmaMA" 🐶jag för Troy älskar mig och sitt liv och jag får vara språkrör för honom på korrekt svenska... Vi vet ej vad som nästan gjort honom hörselskadad. Jag har mina teorier om höga smällar i stan och konstiga flyg som sprayat avgaser men det vågar man inte säga i ett stort rum så man säger bara " himla allergi".. Typ.. Iaf jag. Jag är snäll och blyg och har.. Såå. Många.Funderingar. 🐶🐶🐶
Han sover nu. Ska läsa en broschyr som jag påbörjat om Djurambulansen och vilka märken som frivilligt stöttar denna verksamhet som kan bli allvar för mig eller andra hundägare i framtiden. Bl.a. hundmat märket Royalkanin, vissa djurklinker i Sthlm och Gbg samt IF försäkringar som FÖRSÖKER samarbeta med " lagens män lr kvinnor" inom kommun o polis och privatpersoner via bidrag till djurambulansen samt upplysning. Delar webbadressen någon dag i veckan när jag ser att Troy fått i sig vatten.. Alla godisarna från Royal Kanin ( hypoallegic)för allergiska hundar har han ätit som jag lade i skålen. Lowe J xoxo💅
 PS. Nu är det onsdag redan. Troy äter Royal Kanin och gosar med Tyson.. Sniffar på honom och vill inte gå ut.. Är nog rädd att hamna på veterinär igen.. phu.. Adressen till att läsa mer om djurhjältrna, hur du kan hjälpa till eller få tag i Svenska Djurambulansen äro www.svenskadjurambulansen.se och akutnummer ifall du har ett akut sjukt djur i närheten är 0771-999112 DS 
 
Dog Hannah Johanna Troy Svenska Djurambulansen hund
1 kommentar
Julia A

Vilken fin hund. Bra med nummer till Djurambulans. Smart. Lycka till med vovven från Julia.