" Jag följer bara mina egna instikter"Tips by Anna Wintour

(Privat Pic by Johanna Törnqvist/HannahSthlm)
 
ANNA WINTOUR är en "stark viljekraftig kvinna" som bla varit chefredaktör för Am VOGUE.
Hon har lite "new-old" råd till dig som vill satsa på en framgångsrik karriär inom mode/fashion  eller business  2016.
 
Här kommer några "citat":
 
1.Jag följer inte marknaden särskilt mycket,i slutändan litar jag bara på mig själv"
 
2.När jag hör av företag som "styrs av ett TEAM" blir jag ofta "sad".
Du behöver ha en ledare med VISION för att kunna ta nästa steg.( Ibland kan de vara svåra att finna!)
 
3.OM du mot förmodan skulle bli en SUCCE over en natt KAN du bli gårdagens nyheter väldigt fort.
 
4.Skynda inte för mycket.
 
5.Ta lite risker, ett viktigt råd
 
6.Det är MÖJLIGT i dagens värld att bli känd FORT, men det är en stor skillnad på att synas överallt och att i slutändan bli ekonomiskt framgångsrik.
 
Tips av Anna Wintour. ( Källa www.chic.se)
 
 
Love J xoxo
 
 
JohannaHannah Lifestyle Shopping fashion
0 kommentarer