Tävling @ HannahSthlm- Vinn Ett GIVE HOPE Armband!


Idag är det fredag och då tänkte jag vara extra snäll och stata en tävling här. Det var ett litet tag sedan sist!
Jag kommer lotta ut två stycken jättefina armband från Barncancerfondens serie GIVE HOPE.
I samarbete med Barncancerfonden har " By Leia" skapat en kollektion SILVERSMYCKEN som bidrar till kampen mot barncancer. Hålet i hjärtat har ett STARKT SYMBOLISKT värde. Det kan stå för saknad och sorg eller också för kärlek och glädje.
DU fyller hjäratat med vad eller den du önskar om armbandet blir ditt. Hjärtat på armbandet är 11 mm brett i nickefri metall och sitter på en silkestråd. Jag har ett GULD/NATURFÄRGAT armband och ett SVART att lotta ut. Både har den fina hjärtberlocken i silver. Priset för armbandet är 100 sek och du kan köpa dem HÄR.
( 63 kronor av dessa går direkt till Barncancerfonden)
 
För att vara med och TÄVLA om de 2 fina GIVE HOPE-armbanden så skriver du en kommentar under detta TÄVLINGSINLÄGG, ex. i stil med "Jag vill vara med och tävla om det svarta armbandet" och sedan ditt namn, mailadress och ev. bloggadress. Du kan ju även välja att skriva " Jag vill hest vinna det guld/naturfärgade armbandet" också om det är så du känner. Om du LÄNKAR till tävlingen i din blogg så skriv det i din kommentar så får du en EXTRA LOTT i dragningen sedan.
 
Min GIVE HOPE Tävlingen pågår tom. torsdagen den 19 Mars klockan 23.30.
Vinnaren/ vinnarna presenteras här  på www.hannahsthlm.se  fredagen den 20 Mars under dagen.
 
Tipsa gärna alla dina vänner och GOOD LUCK!
 
Armband Barncancerfonden Give Hope Nätshoppiing Smycken tävling
11 kommentarer
Eva Flood

Jag vill gärna vara med och tävla,skulle vara en ära att det armbandet få bära

julianna fredriksson

Hej!
Jag är mer än gärna med i
din fina tävling.

Delar tävlingen på FB
https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

Mvh Julianna
[email protected]

Malin Svensk Björck

Hej!
Jag vill väldigt gärna vara med! Har hjärtfel själv och även fler i min släkt, små och stora. Så det svarta skulle jag mer än gärna bära :)
Ha en fin vecka!
Mvh
Malin

Jenny Sjöberg

Åh, de är jättefina. Jag är med och tävlar och blir nöjd med vilket som. Ändå budskapet som är viktigast! ♥

E

Jag vill vara med och tävla om det gul/naturfärgade armbandet!

Eva Gustafsson

Hej vill gärna vara emd och tävla, sopelar ingen roll vilket jag vinner. Har förlorat min mamma i cancer så hade betytt mycket med ett sådant här hjärta.
Har ingen blogg så delat tävlingen på fb istället :)

Mvh Eva

Veronica

Jag vill gärna vara med och tävla! Färg spelar absolut ingen roll :D
[email protected]

Camilla Jonsson

Jag vill gärna vara med och tävla om det guld/naturfärgade armbandet!

[email protected]

Annica L

Vill gärna vara med och tävla.

Carro

Jag vill gärna vara med och tävla om det svarta armbandet!

Frida Eriksson

Jag är gärna med!