My Own Little Business Man...

Photo and Copyright @ Johanna Törnqvist
 
De ska börjas i tid!
My own little business man. Elliott har en bättre Iphone än mig ( jaaa..) och tre kavajer.
Man ska ju priotera de unga..det vet ju alla vid det här laget?! Kidsen är ju vår framtid.
Själv drömmer jag om att köpa ett gymkort men det kanske blir i sommar? Elliott tränar i alla fall två gånger i veckan , det är bra att någon är i fin form här!
 
Ha en fin tisdag and TAKE CARE! Solen skiner så nu åker Marc Jacobs solisarna fram efter sitt lilla vinter-ide!
 
xoxo
Elite Elliott Iphone 5 Marc Jacobs hotel vår
2 kommentarer
dress me up

Välkommen in till Dress Me Up!
Webshop med modekläder till bra priser.
Just nu har vi FLASHSALE med start idag den 17 mars.
Det innebär kanonpriser på utvalda produkter med exakt samma kvalitet som övrig kollektion.
Dessutom älskar vi feedback från våra kunder och besökare.
Gör ett köp. Maila oss sedan och ge konstruktiv kritik av shopen. Saknar du något? Vad är bra? Osv.
Då får du välja mellan 4 olika gåvor (värde upp till 350 kronor) som tack för hjälpen.
http://dressmeup2.tictail.com
Vi ses!
Vårliga hälsningar Team DMU
XOXO

Johanna Törnqvist/HannahSthlm

dress me up: Om du har frågor/ vill ha reklam/pr för din webbshop får du gärna maila mig på mailen som står på bloggen som de flesta seriösa med modeförlag hör av sig på :[email protected] så hör jag av mig den vägen tillbaka isf om ett samarbee eller ej! Ha en fin vecka ! xoxo