Campagne!! Nää,, TROY!

Photo and Copyrigt of Dog Troy @ Johanna Törnqvist ( This pic is NOT a CAMPAGNE!)
Ni kära läsare kanske undrar var den " gamla Hannah" har tagit vägen bland "news" "kidz" och "dogs". Ja..det vet man kanppat själv. Nu har vi en undrbar hund--valp...om är lite över ett år. I sin bästa längd och vikt och väldigt tjusig! Problemet är bara att man knappt kan ta sig till ett cafe och tillbaka untan dåligt samvete.. Han sitter där när jag kommer och jagar boll och tittar på mig som jag vore den elakaste människan i hela världen! När vi lämnar bort TROY till bekanta så sitter han och ylar på natten och det betyder ev att han vill hem... TRoy har ingen campagne...som Ariana GRandees hund fick idag...TRoy och jag gav oss ut på "icke campagne" utan boxningshanskar..på www.Twitter.com  Här i SVERIGE så får man slita och draga...det är ingen campagne för att man har hund--lite ider eller lite för mycket kläder på sig.. DEt händer in genting helt enkelt! Det skäller och fräser och vi knallar på i regnet som kanske inte hamnat på IBIZA...Jag ser fram mot nästa sommar 2016 med eller utan regn och fräsande vaalp..utan eller med campagne!
 
I ADORE U TROY!  xoxo
 
 
campagne hund troy valp,johanna,hannah, weekend,
4 kommentarer
N

Hej!
Har du det beiga virkade armbandet från Odd molly, med oäkta diamanter i olika färger? Eller väskan anno 2005 Rise Above? Så maila mig gärna!

David

Hej!

Det är David från Håkans Bar!

Jag bor på Sveavägen. När ska vi ha reunion du och jag!
;)

Puss puss

David

Hej!

Det är David från Håkans Bar!

Jag bor på Sveavägen. När ska vi ha reunion du och jag!
;)

Puss puss

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

N: Nej tyvärr..jag har ej dessa accessoarer! Gott Nytt 2016!

David : Hello! Håkans Bar tiden var kul! :) Gott Nytt 2016!