Party With Paris Hilton

 
Det är ju sagt inte alltid roligt att vara mig för det känns som att jag ofta får liksom avstå från intressanta saker.
En intressant sak som jag gärna skulle göra är att attenda på Paris Hiltons " Party with Paris" som går av stapeln imorgon den 3 Mars.
 JAG fick en inbjudan i veckan och funderade snabbt på att åka över till USA. Festen är dock på en måndag så det passar tyvärr inte med mitt "vanliga liv". Elliott tyckte jag skulle börja packa resväskan i torsdags. Han är så cute så man inte vet riktigt vad man ska svara min lilla kille. Han tycker jag är dum som ofta tackar nej till roliga saker, Så ska inte han göra när han blir stor! "Maaamma, man lever ju bara en gång".
Men det här med att hitta en villig "valp-vakt" i en vecka det verkar nog inte gå så smidigt som jag vill,just nu!
Paris verkar jätterolig och kommer även att "go on stage" eftersom hon älskar att sjunga och har spelat in album förr i  Los Angeles.
Hade väldigt gärna slängt på mig en LBD ,stiletterna och matchat med en grön eller röd MK-väska.
Synd att det inte var en vecka kvar,typ! Better luck next time Johanna!
 
 
 
 
 
 XoXo
 
2 kommentarer
Anonym

Du är så söt!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Anonym: Vad sött skrivet! Tack snälla! Det är dock viktigt att vara snäll och smart också! XoXo