The Cutest Monchhichis Ever!

 
 Photo and Copyright @ Johanna Törnqvist
 
Visst är det skönt att ha sommarlov! Ett TIPS för er som turistar i Stockholm ( när vi trötta stadsbor ibland flyr till landet så kommer ni hit och har det mysigt, man växklar miljö vilket är mycket givande på lov!!) Missa inte underbara Galmal Stan där det finns en fantastisk "leksaksaffär" där man kan hitta ÄKTA Monchhichi,  Bästa små gränderna att srosa rnt i och mysiga pubar en trappa ner eller upp! Jag har hittat grön och rosa Monchhichi med miltärbyxor och hund i Gamla Stan! Jag ÄR gladare än Ellie över Monchhicharna!  Jag önskade mig det när jag var liten men jag tror bara jag fick "Monamis" med blinkögon! Någon som vet var man kan köpa sådana? Ellie tycker dem passar  (Monchhichisarna) finfint på hyllan så att inte Troy äter upp dem till frukost! You Never Know! :)
 
Ha en underbar Lördag!  Happy Saturday! XoXo
 
Photo and Copyright by Johanna Törnqvist
 
The Coolest Guy I Ever Meet! :)
 
0 kommentarer