What a nite....



Trots att datan ar stendod och att jag ar lite radd att uppgifter hamnat pa fel hall sa far man ju gora nagot bra av dagen! Bytt kassaskap har vi oxa fatt gora for det har messat varje dag! Yey!
 Elliott och jag har fotat ryssar i badbyxor,atit dinner med ett par raringar,sedan agde Elliott pa ett dansgolv OCH finally hamnade vi pa en bar vid hotellet dar vi fick till en PERFEKT bild pa mig och en odla!
Inte nog med odla,vi har provat och fotat gummimasker samt akt moped.
Hittat en ny van..typ.. som atminstone ska ge sig pa ett forsok att hjalpa oss leta efer en ny billig skitdator imorgon sa jag kan ladda in alla mina bilder! Verkar vara en rar tjej!

Perfekta ingredienser till resereportaget det har om inte annat!


NU ar klockan 5 snart och Elliott ska ata frukost 8 imorgon har HAN bestamt sooo ....TIME TO SLEEP!
Fast jag inte ar direkt langt fran rummet utan i biblioteket sa vet man ju aldrig om nagon skal det lilla livet ocksa...inte trasiga daton da..utan Elliott...Girls just wanna have ...fun...ehm....To be continued!♥
2 kommentarer
delinda

spännande att följa dig gumman ;) kramar

HannahSthlm Johanna Tornqvist

Delinda: NU har vi annu en ny dator...men utan dots! Den femte typ...datorn alltsa! jisses! What a girl have to do...Puss!