Sunny Day In Thai and My Dator HAR NU kraschat....

SA HIMLA KONSTIGT!

Var ju lite smatt skarrad innan jag akte att min dator pa nagot vis skulle krascha under min vstelse har...
Guess What...I natt efter BOXNINGSFIGHTEN nar jag skulle ladda in mina bilder sa kraschade hela systemet.
Har ju en del personlig samt jobbrealaterad info dar sa helt 100 procent lycka kan man ju inte pasta att jag kanner right now. Tur att det bara var min lilla ACER men anda....alla bilder.
Hade ju tankt updatera er med massa bilder harifran samt skriva klart min reseguide.
Far bli block o penna istallet och KAMERAN och ELLIOTT slapper jag inte ur sikte mer an tva sekunder at gangen.

Elliott var saaa grymt sot igar...okey...sot far man inte saga till honom ..men han hade thaiboxningsshorts och hanskar med sig pa matchen och fick sitta frontrow med moi!

Himla synd med den krascahde eller kanske kapade laptoppen....but shit happens!
Far ta tag i det hemma. Hotellet erbjod sig att kika pa spektaklet men jag avbojde. Vore battre med nagon som kan svenska och nagon serios webbkille kanner inte jag har nere i Phuket.

Stackars Elliott att det blev sa har tycker jag. Kanns lite scary. Men vi mar bra och har jattekul!
Ikvall ska vi hanga lite med nagra pa hotellet och sedan blir det val saklart middag pa...hemlig ort!

Hors formodligen nar jag kommer hem igen i borjan av Mars. Sitta och hanga har i hotellets bibliotek kanns inte speciellt seriost med inloggningsuppgifter osv. Thailandsk reservdator hoppar jag ocksa! Gosh vad manga tecken det ar pa den har saken jag skriver pa nu!

Puss o Kram fran Moi and Elliott♥
4 kommentarer
Niklas Eriksson

Lät ju inget bra med datorn...

Men har du inga backuper på sånt du tycker är viktigt? Jag spar allt jag är rädd om på minst tre hårddiskar...



Men trots datorstrul så hoppas jag ni får en fortsatt trevlig vistelse.



Ha det bra önskas från nästan vårigt Borlänge.



/Mvh Niklas

HannahSthlmJohannaTornqvist

Niklas Vi har hittat en ny van ikvall som vi motorbikat med som ska forsoka hjalpa oss hitta en superbillig reservdator som vi kan ha har till vi ar hemma! Ska bli intressant for reportaget om inte annat att aka runt pa motorcykeln o leta....Vi ar tuffa jag & Elluiott...Haha..

HannahSthlmJohannaTornqvist

Niklas Ooops..Elliott heter visst min son...inget annat! Det som ar scary med datakraschen ar ju att man inte vet om nagon gjort det for att forstora for oss lr om det liksom bara hande...hmmm..backup brukar jag ha men jag behover en dator NU! Far se hur det artar sig imorgon ...

Niklas Eriksson

Hej tjejen....

Jag låller tummarna att det löser med datorn.

Om du måste byta hårddisk, se till att få en SSD - disk då, snabba inga rörliga delar, knäpp tyst, längre batteritid & lite smådyr. Hart kört ett antala själv, just nu kör jag en själv.

/Mvh Niklas Eriksson, IT-samordnare