La La La....Saturday @ HannahSthlm

Har ar det inte jattemuntert vill jag lova! Men lite muntert,tonaringarna ar glada och spelar X-box,ett hockeyspel...something...jag ar sa oteknisk sa jag kan inte halla koll pa alla nya utgavor.
Elliott har slutat att krakas men har lite feber. Sluta krakas ar ett steg framat!
Hittar ingenting eftersom jag var lite stressad nar vi reste hem fran Thailand,men hoppas jag hittar USB-sladden sa jag kan ladda in bilderna fran Tisdagens pressvisning.
Elliott posade sa sott med IDUN-modellen!

Var torktumlare verkar ha gatt sonder... ocksa ....sa det ligger klader precis overallt. Love!
Man maste ha HOG stesstroskel for att vistas har just nu vill jag lova.
Men man far ju halla humoret uppe for barnens skull, och jag har ganska hog stresstroskel sa det ar ok!

Kanns det som jag har fatt nagon typ av ryggskott men vet inte om man vagar ta en citodon, da kanske de sociala myndigheterna kommer och lagger sig i. Man kan liksom aldrig vara saker pa nagonting. Men paranoid ska man saklart inte vara,sa det gar saker bra det!

Filosoferar lite over VARFOR personer egentligen soker politisk asyl i andra lander,varfor vi i Sverige behandlar invandrare sa nedlatande,varfor jag har fatt virus pa 4 datorer och 3 mobiler. Men filosofera ar ju bra...tyvarr har jag andra saker jag BORDE ta tag i.Filosofera kan man ju inte gora dygnet runt heller.

Varfor inte pigga upp kvallen med ett YOU TUBE-klipp.
Tankte vara busig och kopa lite bubbel till aftonen men systemet hade saklart stangt. Sa kan det ga!
Far val ta en alvedon precis som Elliott och ett glas pommac...kanske! 
Inte den lyxigaste helgen i mitt liv vill jag lova men man far gora det basta av situationen♥

 

XoXo
3 kommentarer
Ellinor

Hoppas att ni får en fin kväll trots allt!

Stor kram

zara

tävling på bloggen : )

Sandra

Var med och tävla om ett par hipsters här: http://selb.blogg.se/2011/march/ny-tavling.html