HannahSthlm.Modebloggare med djup...Yes Yo Bet!

Hittade den har gamla intervjun med mig pa natet nar jag skulle googla efter en annan sak.
Hade helt glomt bort den. Hander ju en del annat...typ.. Bilden ser saklart for taskig ut as usually men intelligens ar val anda viktigare an utseende....que!
Hittar inte fragetecknet pa den har Thailandska Toshiba Lap Toppen sa det far bli som det blir ALLT just nu.
Hoppas att jag snart kan installera min internetbank sakert nagonstans igen och investera i en ny saker datasak!
Life is fun! Elliott har fortfarande Jet Lag, precis som moi, imorse vaknade vi bada klockan 4....och somnade klockan 21.

Pressevent star pa schemat i eftermiddag.Vi piggar nog pa oss. Jag med..ehm.. kaffe och lillgos med en kopp varmande chailatte!


                                        Copyright @ Johanna Tornqvist

Alskade Elliott! Vilken resa vi har haft du och jag. Tur att du ar sa snall och glad och bara skriker nar du ar trott eller vill ha glass och leksaker....och fotbollstrojor....eller nar nagon ar dum mot dig!Puss!♥
7 kommentarer
annsoh

Fin blogg! :D

vad händer idag :)?

HannahSthlm Johanna Tornqvist

annsoh: Work work work....that is what a girl have to do..:)

Ellie

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar Pappa Gabriel..

wholesale scarves

de.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar

cheap new era hats

de.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar

cheap belts

et som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kra