Supergirls just flies...



Idag är det tredjedvent fjärde advent! Whii! Tiden verkligen rusar iväg. Gosh! Den senaste tiden i mitt liv önskar jag verkligen jag skulle kunna dela med er, men jag har upptäckt att internet är ett ganska farligt forum att dela för privata saker på.
Du har faktiskt ingen aning worldwide vem som läser heller och det kan leda till stora problem, den personliga integriteten på nätet som i princip inte finns. Ni ska veta att jag har fått många märkliga hot.
Saker går åt rätt håll i mitt liv iallafall,som ett pussel som verkar ta en evighet att lägga klart, det blir mer och fler bitar som linkar.

Nu är det dags att testa mn nya facemist från Kiehls och sedan en stor kopp rykande chai!
En ny laptop skulle jag behöva, synd att man inte kan maila tomten♥
0 kommentarer