Wella + Braun= Sant! Styling Event i Wella's Studio!


Mingel och lite info om Wella's spännande nyheter.
Kelly passar på att dofta och stylingen var i full gång under tre timmar.

Igår var jag och söta Delinda på ett trevligt mingel och Styling Event i Wella's Studio på Riddargatan Sthlm.

För ett vackert hår och en intensiv livfullfärg behövs inte bara bra frisörer och salonger utan även speciellt utvecklade värmestylingsverktyg.
Wella Professionals som är marknadsledande inom hårfärg rekommenderar därför nu Braun Satin Hair Colour-serien som består av tre exklusivt designade verktyg.
En plattång, en locktång och en hårfön
.


Tomas Edlund, Creative Director på Wella ,rek bla. att du aldrig går över 180 grader när du stylar med plattång.
Wella Professionals nya Care Brilliance Serie verkar spännande ,hittas hos frisörer from. den 4 Oktober 2010.
Schampo kommer ligga på 149 kr, balsam på 159 kronor och inpackning på 169 kr.



Alla tre hårstylingverktygen från Braun är framtagna för att SKYDDA färgat hår.
Något som heter Braun Satin Hair Colours COLOUR SAVER-TEKNOLOGI och dess patenterade KERAMISKA yta ska bevara ett färgat hår upp till 70% längre och gör att ditt hår ser LIVFULLARE och FRISKARE ut än med andra stylingverktyg som ofta kan slita på håret ordentligt!


Här stylas moi med nyheten BRAUN SATIN HAIR COLOUR STRAIGHTENER som kostar 799 kronor i butik.
Fick med oss en sådan hem i goodiebagen!
Perfekt för mig som älskar att platta håret och verkligen behövde en SKONSAM plattång! Merci!


Här ovan ser ni mig och Delinda FÖRE och EFTER stylingen!




Visst blev vi fina?!♥

11 kommentarer
Ida

Jättefina! Men det var ni innan också :) Låter som bra stylingjärn det där, kasnke man borde spana på då jag har färgat hår...

Christine

Superfina blev ni! Jag skulle också behöva lite hårvård men det får räcka med att tvätta det och ha lite hårspray :-P

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, vad kul :D

Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tackar, det ska jag göra :D



Ha en trevlig helg! ^^

Ellinor

Så fina ni blev! Jag plattar alltid mitt hår på högsta volym då jag är så otålig, men kanske skall man gå på de kunnigas råd och sänka temperaturen lite ;)



Tack för dina fina Paristips också. En del av dem känner jag igen sedan tidigare men något var nytt och skall absolut undersökas.



Kram

IDA

sv' är vinnaren uppe :)?

Mickan

Fina ni blev! :)



Sv: Javisst gör den! :)

Kram

Nina

Jättefina! Älskar ditt långa hår :)

Kram Nina.

Debbie

Åh, vilken rolig grej!! :)

Kashaya

Vad fina ni blev.=)

Niclaslily

I kinda like it. Thanks!