Vad vill DU vinna? Var med och rösta! (och VINNARE av Emma S.)

Under Söndagen kommer jag att lägga upp vinnaren av Emma S. Moisturising Night Cream.

Update 16:20  Grattis FIA . Maila mig din adress på: [email protected]




På Tisdag tänkte jag dra igång en NY SKÖNHETSTÄVLING!
Denna gång tänkte jag att NI LÄSARE ska få påverka vilken vinst som lottas ut.

Gå in på bannern under och leta reda på din favoritprodukt du helst skulle vilja vinna för max 4oo kronor hos Club4Beauty.
Skriv en kommentar "vad du önskar" under detta inlägg så får vi se sedan vilken produkt som får flest röster!

Club4Beauty.se



Omröstningen avslutas Måndag den 13 September klockan 23.59.

Var med och påverka!♥

Club4Beauty.se
24 kommentarer
Anna G

ESCADA - MARINE GROOVE - EAU DE TOILETTE (EDT) SPRAY

Den skulle jag såå gärna vilja vinna :D Eller först o främst då få tävla om den!

http://www.club4beauty.se/Till%20Henne/Parfym/Marine-Groove---Eau-de-toilette-Edt-Spray.htm



Kram Anna

Ellinor

Oh, så spännande :)

Linda

Ja kika in, utförsäljningen går bra, hoppas du hittar ngt du med;)

kajsa

Det jag skulle vilja tävla om (vinna) är denna urgoda parfym: Jennifer Lopez-Glow After Dark :)



http://www.club4beauty.se/Till%20Henne/Parfym/Glow-After-Dark---Eau-de-toilette-Edt-Spray.htm

Jenny Sjöberg

Jag tycker att M Giftset: Masaki Matsushima verkar toppen. Härliga dofter! Mmmmm...

http://www.club4beauty.se/Till%20Henne/Presentkit/M---Giftset.htm

millie

Jag skulle vilja tävla om Britney Spears perfym 'Curious' Underbar!

Ronja

Jag skulle vilja tävla om Clean Original Shampoo Fresh Hair Fragrance - 180 ml. Mitt hår skulle verkligen behöva ett jättelyft! ;P

Becca

Hypnose Drama Mascara 219 kr! Puss!

Jennifer Bäck

Jag vill vinna denna http://www.club4beauty.se/Till%20Henne/Ansiktsvaard/Ansiktscreme/No7-Intensive-Line-Filler.htm



Kul tävling,får se vad de blir då'rå!:D

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Roligt att ni vill rösta! Hoppas fler vill vara med och påverka så det blir en majoritet för någon produkt,tipsa gärna vänner & bekanta, annars blir det lottning;)! P&K

Maude

Underbara Poison EDT från Dior!

Andrea

Jag skulle vilja vinna Guerlains klassiker Shalimar

Amanda B

Åh vad kul tävling! Om jag vann så skulle jag vilja ha: Clinique - Fresh Bloom Allover Colour. Perfekt med lite färg på kinderna när det börjar bli grått och tråkigt ute.

Marcus

Kan killar också vara med och tävla?

Jag skulle vilja vinna Pure focus fluid från Lancome. Jag har fet hy, och den skulle passa perfekt till mig

Lillan

jag vill gärna tävla om CK One - Eau de toilette (Edt) Spray

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Blev inte jag men grattis till henne :D

Liza

Sv: Ja visst är den! :)

Åsa

Clarins Beauty flash balm skulle sitta fint! =)

Ingrid

Grattis till vinnaren! :) Om jag skulle vinna nästkommande tävling skulle jag vilja att priset var Bed Head Treat Me Right - 200 ml från tigi. En bra hårinpackning behövs nu efter sommarens slit och inför höstens rusk!

fia

Vill bara tacka , kul att jag vann .

kram

fia.

Emmie :)

tråkigt att man inte vann! :( hoppas på bättre tur nästa gång, emn grattis till fia! :)

giulia

giorgio armanis acqua di gio till killen !!



hahah alltid tjejsaker som lottas ut, varför inte ge pojken en liten överraskning=)

Susanne

Babyliss G580E - Miniliss Depilator skulle jag vilja vinna,...för min har gått sönder!! Eller någon härlig parfym!

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.