News S/S 2011



Förra veckan besökte jag Spalt PR som hade mycket gott för ögat att titta på och smått & gott att smaka på.
Säsongen S/S 2011 ser lovande ut.



Provkollektion från Londonbaserade Svenska designern Karin Malm



....och Linnn



Roliga och snygga bågar från bla. Dior, Balenciaga,Marc Jacobs och Gucci.

Runt är nyckelordet om du vill se chic ut i solisar i vår!
Själv älskar jag mina 3 år gamla Dior.. men.....u never know...kankse blir en rund investering S/S 2011?

Nu måste jag rusa och hämta Elliott på en liten kurs han är på, ska svepa min latte här at Waynes...

Ciao!♥
6 kommentarer
Linda

Du passade skitbra i de till vänster!

Jamen tack,känns helt underbart att vänta på att vårt första barn skall kika fram;)

Nina

Snygga bågar!

Kram N.

Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

svar:

Tack så mkt! ^^,

Camilla

Jag tror mycket på den kommande våren, alla bilder jag sett har visat upp så myckeet fint



Ikväll kommer jag antagligen berätta mer om vad jag har pysslat med



Kram

Emma says style, love & rock and roll.

ååh vilka läckra klänningar!

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.