En lite ganska inställd Torsdag....



Elliott äter pencillin,jag äter hostmedicin och är dunderförkyld.
Knaprar på en majskrok men känner ingen smak. Iof smakar de egentligen papper enligt Elliott...men ändå...
Denna morgon skulle jag på en trevlig och inspirerande bloggfrukost på Expert i Gallerian och aftonen var avsatt för Indiskas modevining Bohemican Modern. Hade grymt gärna gått om jag var FRISK!
Tji fick jag....hatar att ställa in saker men vad ska man göra....ta en Ipren till och sova kanske?
Går inte för min tonåring har inte kommit hem ÄN så jag får snällt vara vaken och vänta,men Iprenen kan jag ju ta ...iaf...kul...suck!

Någon annan som är däckad av förkylning?
4 kommentarer
fia

Ojoj var och varannan människa man prtar med är däckad av en förkyllning .

Hoppas ni båda 2 kryar på er snart.

Själv är jag tokförkyld med så här blir det en mys fredag hemma och kurera sig.

kram .

Ellinor

En förkyldning eller sjukdom kommer aldrig lägligt.

Jag brukar alltid bli förkyld om hösten och vintern men har än så länge klarat mig peppar peppar. Nu är det dock fortfarande sommarvärme i Paris dock...



Krya på dig/er!



Kram

Ellinor

Krya på dig sötis!

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.