Vinnare av Philips Salon Straight Sonic Plattång!



Kuligt att så många var med och tävlande om den underbara plattången från Philips!
Spännande men aningen mödosamt att få fram vinnaren.PHU!
TUR att man har Elliott som hjälpreda,rättvist ska det ju såklart vara och sådant är han bra på;)!

STORT GRATTIS säger vi till maria-lever som "drog" vinstlotten denna gång.

Maila mig din adress på [email protected] så kommer plattången i din brevlåda inom ett par dagar.

Ni övriga missar väl inte min tävling med glossiga läppgláns från Wet n Wild att piffa upp grå November med?
Den tävlingen finner ni här.

P&K♥
3 kommentarer
Maria

Hurra! Vad glad jag blir!!

Har mailat dej. TACK

Kram Maria

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Åh va kul för henne! Önskade att de var jag,men jag har sån otur i tävlingar :(

Emily

http://cheaptoryburchshoes.com/

Take a look at these <a href="http://cheaptoryburchshoes.com/">Tory Burch Sandals</a>. They are fashional, fantastic, amazing, unique, attractive. Tory Burch Sandal is a big part of Tory Burch shoes, just as Tory Burch flats and Tory Burch heels shoes.Toryburchcoupon sell discount Tory Burch shoes with large low pirce. Offer best service and 100% real quality Tory Burch shoes clearance. Free shipping and 1 week deliver to you.