SneakPeak Autumn 2009 Part 1



Ibland kan det vara roligt att gå tillbaka i arkivet och se vad som hände förra året vid ungefär samma tidpunkt som nu. Kikade igenom mitt bloggarkiv nyss och hittade......ta-daaa.....


Jag köpte min nya Nikon


Mia,Delinda och moi på BloggFotoFrukost i Gallerian


Lite från pressveckan inför S/S 2010


Jag och finaste WilliamG-Star Raw besök

Kommer en "Part 2 Autumn by 2009" inom en snar framtid!♥

Missa inte heller min Essie-Tävling som avslutas ikväll klockan 23.59 (Söndag den 14 November 2010)

3 kommentarer
Ellinor

Ibland är det roligt och spännande att blicka tillbaka på det som en gång var.

Hoppas du får en fin söndag!

Kram

Olelsi/Nettan

Hallå där!!

Vill du och dina vänner hjälpa mig och min tös Ingrid, jag skulle bli så super glad då.

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2010/november/ingrid-behover-er-hjalpbara-att-gilla-fot.html



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Sandra

Det där är ett exempel på vad man kan ha för nytta av en blogg. Kunna se hur man utvecklas eller bara för skoj skulle se vad man gjorde för exakt ett år sedan.:)