GREAT SPHINX HANNAH AND KEOPS PYRAMIDS IN EGYPT....


Här fick jag låna en Röd Turban av en galen farbror som kallade mig Shakira....vilken trip;)!


Dagens Outfit in Öknen:
Leo-linne by H&M
  TURBAN från galen Egyptisk man (ehm;) Leggings H&M Shoes from Egypten
Väska från Juicy Couture Armband Givenchy och handmade schell-halsband


Tre bilder säger mer än tusen ord...ibland...
Vilken LOVELY dag vid Pyraminerna och Sphinx.
Tolvtimmars resa har tagit musten ur mig och fler bilder fråm den lilla trippen dyker upp inom en snar framtid!

XoXo♥
10 kommentarer
Ellinor

Ja, ibland bör man bara låta bilderna tala. Ser riktigt härligt ut och turbanen klär dig ju ;)

Kram

Wysteriia

Wysteriia

Åh vad avis jag blir! Vill också!! :D

Emma says style, love & rock and roll.

ååh så härligt det ser ut!

Denise Dennan Linderoth

Fin outfit :)

delinda

haha skön bild girl, nice turban-style bra skydda huvudet i värmen. kram

Annas inspiration

Herregud så härligt du har det & du är lika chic som vanligt :-)



Njut semestern!

Kramis

giulia

HELT UNDERBART!!

Nina

Åh dit måste jag åka någongång! Ser fint ut.

Kramen.

Nabil

Dagens outfit i öknen, HAHA.