Mamma! Med DUBBELTRISS vinner jag väll?





Sunday! P&K♥
5 kommentarer
Ellinor

Hoppas att han skrapade fram en riktigt fin vinst :)

Så sött av honom att tänka på dig ;)

Stor kram

Camilla

Jag fick 25 st Trisslotter i julklapp, vinsten var 150 kr. Vi bytte in till nya lotter, nu har vi en vinst på 50 kr, jag ska byta in till nya lotter igen. Jag borde ju vara milijonär nu :)

HannahSthlm

Ellinor: Ja! Han är en riktig liten eminent kille..;)!Jag fick en disktrasa av honom i "julklapp"där det står "Du är en ängel"...det ÄR den finaste present jag fått...på länge!:)

Tyvärr var denna dubbeltriss "min mini-boss" valde just Söndagen den 3 Januari en nitlott men vi får satsa på en till...Skam den som ger sig?Och lillprinsen älskar att skrapa Triss! Får snällt fortsätta köpa .. Annars blir det livat..:P

Dock försöker jag lära båda mina klimpar att spela..jaa..det bör man göra med..måtta? Man kan inte lita på lotter varje dag..direkt;)! (TYVÄRR)

Kram fina Ellinor!



Camilla: Jaaa! Skumt! Det borde du verkligen! Håller ABsolut med!!Attans;) Bättre lycka nästa gång?;)Kramz sötnos!

Ellinor

Vad är det reklamen säger; 30 sekunders spänning, 30 års lugn och ro. Plötsligt händer det ju och skam den som ger sig ;)



Kram

angelicato

Måste erkänna att jag vart besviken när jag inte vann på min sån lott jag fick i julas :)



men men, som man läser på baksidan av lotten så finns det ca 16 MILJONER trisslotter..och inte är det vinst på många ;/