If u can NOT talk..maybe u can walk? Nopp...



Så här kan det bli när man ska åka slalom utan skidor...en ganska osportslig tävling!
Såklart är min dator DÖD och alla mina bilder och kollage och...
Men inte blir JAG ledsen över DET? Bara den tredje på ett år!
Så varför typ inte...bara...vara glad och ta det man har i arkivet på någon annans dator?
Nu har min datatid gått ut...damn...crap..Pour little me!
Kanske hörs vi igen om jag har råd att investera i en ny SNART!
Att blogga utan dator är ungefär lika svårt som att ringa utan telefon....men det är bara en misstanke jag har,jag vet inte vad som ÄR svårast..såklart..gissar bara lite...happy face!

Take Care!

XoXo♥
1 kommentar
Ellinor

Du har verkligen haft otur med dina datorer, vad gör du med dem egentligen :P

Ser fram emot att se dig back on track snart igen!

Kram