Do SOMEthing SOMEfashion SOMEwork...NU!!

Jag har egentligen inte tvivel på att den svenska skolan inte är en BRA skola.
Det finns så mycket kuliga inslag som på samma gång LÄR barnen mycket.
Ibland är kanske informationen..typ...för distanserad eller för krångling eller för...kul...
Elliott undrar mycket om vulkanutbrott och istid och..jordbävningar. Kan en JORDbävning äga rum i SVERIGE?
Jag har inte ett bra SVAR just nu på det och det gör ont i mitt hjärta att jag inte KAN svara.
Men otroligt grymma saker KAN inte enbart inträffa i Mellanöstern. Haiti är ett av exemplen på that!

Det minsta vi kan göra för att minska skalvets omfattning är liksom att HJÄLPA TILL!
It is NOT to late. Om det ÄR TooO LATE..då skulle vi redan vara döda...hänger ni med?
Kannske inte alls..men så ÄR det!

Skänk något till någon för att hjälpa till att rädda barnen från dödliga spindlar och ett livslångt olidligt beroende av mediciner som kostar över en hlav ..oppps..halv? miljon om året...please!!

Själv ska jag typ...måla naglarna..för jag skänkte en femtioöring förra vecka...skoja bara;)!!



HELP THEM and HELP..isbjörnarna rävarna vargarna hajarna elefanterna mopsarna mars stitch tigrarna och katterna...typ..hjälp NÅGON!

XoXo

4 kommentarer
Linda

Tävling i min blogg, var med vettja!

Ellinor

Det är inte lätt att svara på alla frågor, ingen människa sitter inne med alla svar. Men frågar man ingenting får man inte heller någonting veta ;)



Kram

Mrsmodesty



Det är vid sådana tillfällen man som förälder googlar!

Anonym

Linda: Kul;)!



Ellinor: Precis:)



Mrsmodesty: japp..absolut..Kram