Barnen går ju liksom alltid...först...typ...


Typ...ÄR han inte kanske FÖR SÖT för att vara sjuk? Pour little one...smurf...♥



Har verkligen ingen aning var kräksjukan kommer från...
Vi hörs kanske när gostrollet mår bättre...Barnen går ju lkisom alltid först..typ..
Jag menar självklart då de barn man själv är förälder till!
Kanske var det någon på flyttfirman eller städfirman eller banken som smittade mig igår?
Och så smittade jag Elliott...Men det är ju INTE MITT FEL...Typ...
Det vandrar verkligen runt DET HÄR och smittar oskyldiga...aja..
Vem bryr sig om DET?Typ...Crap...Peace!
XoXo♥


3 kommentarer
Ellinor

Stackare!

Han ser verkligen pigg ut för att vara sjuk och vi får hoppas att han snart blir ordentligt frisk igen.

Jag vågar knapp skriva det, men är lyckligt lottad och har inte haft kräksjukan sedan jag var liten peppar, peppar



Stor kram

Camilla

Hoppas ni snart mår bättre. Det enda som är bra med vinterkräksjukan är väl att den max brukar hålla i sig i 24 timmar, sen är den borta lika snabbt som den kom

Kram

mini

OoOH NoO! hoppas han är bättre nu liten. och att mamma klarade sig! krya på kramar! mini