Att bygga eller att riva...det är en fråga va? Typ...

 

Att vara en bra mamma är tydligen inte att vara politiskt insatt och att alltid finnas till hands.
En bra mamma ska också maniskt städa och det är viktigare än människor som dör?
Man får inte måla naglarna eller köpa en ny kajal för då är man SÄMRE?
Hell no...
Som vanligt förstår jag men ändå inte....Att rädda liv måste ändå vara den högsta prion i alla demokratier!
Hjälp där du kan. Är det din granne eller H-a-i-t-i...jaaa..du avgör...gör NÅGOT BRA!

Nu har jag annat att göra än att blogga. En ny dator är högsta prio men enbart för att kunna följa mediautvecklingen.Hade jag fått välja hade jag kunnat vara nedkopplad och jobbat som psykiatrisk jour till behövande i Sverige gratis..aja..men får inte alltid som man VILL va?

Alla har något fint..typ...det gäller liksom bara att SE det!

XoXo♥

4 kommentarer
Pan

Ett pentroll? ÄR DET VERKLIGEN ETT PENNTROLL? Ja!

Ellinor

Haha, en dator används till så mycket mer än att bara blogga och följa andra bloggar även om det ibland också är att följa medieutvecklingen.



Hoppas att du hittar en fin och bra dator!



Kram

Ida

Jobbigt att vara utan dator :( Vad annorlunda din blogg känns, har inte kikat in här på ett tag märker jag. Är ni i Thailand nu?

Maude

Hannah gav sig in i leken, stack ut hakan, blev illa åtgången - därav förändringen av bloggen. Jag hoppas att hon vet, att vi är många som tycker om och stöder henne.