A Little Bit of Love from X-mas and a Very Special Birthday Boy....

PHU!

Elliott fortfarande förkyld...host host.

Om jag HINNER dyker vinnaren av senaste tävlingen upp imorgon och en sprillans ny NYÅRSTÄVLING!
För det ÄR ju faktiskt nyårsafton imorgon.Redan! 
Ändrade planer för min del.Nu kommer killarna spendera aftonen med moi.
Blir hummer,champagne och så massor av"barnsaker".... också.
Trevligt då vi blir åtta stycken. Inte BARA barn;)!

Lovade ju er pic's från JUL och så har faktiskt min minsta darling fyllt hela ÅTTA år!
Förstår NÅGON hur stressigt det varit sedan jag kom hem från Thailand? Tror knappast det!
Kalas i massor av dagar känns det som men med en tuché av hostmedicin och alvedon blandat med julgodis och prinsesstårta. ( och en hel del bildredigering och sammanställning av intervjuer)

Gissa om DET varit en del bilder att gå igenom för mig? Min Nikon MÅR BÄTTRE så det har såklart fotats på!
Well,well....Enjoy!


Bilder från Jul 2010.


Lite bilder från Elliotts b-day och Elliott's ett av Elliott's kalas.

Var bara tvungen att göra en SHOW av alla bilder jag tagit de senaste dagarna också. Bäst att lägga in det på en gång så man inte missar något och lite kompensation för dålig uppdatering!♥


Foto,collage och show av Johanna Törnqvist

Hörs imorgon med NYÅRSTÄVLING här på www.hannahsthlm.se
Var så länge sedan jag hade en tävling nu så jag bara MÅSTE hinna med det!
Måste måste måste....

P&K♥
7 kommentarer
Ellinor

Det låter som om du haft några minst sagt intensiva dagar. Hoppas att det lugnar sig nu lite framöver i alla fall och att du får en fin nyårsafton i morgon!



Kram

Linda

Mysig jul ni verkar ha haft! Hoppas att ni får ett riktigt bra nyår nu=)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Trist med sjukdom, vi åkte på halsfluss hela familjen och går på penicillin.



Ta det lugnt nu och njut av nyårsfirande. Vinnare och nya tävlingar kan vi vänta på (den som väntar på något gott).



Gott Nytt år på er

Anna

NI är världens SÖTASTE familj:D!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack alla!:) Får se OM jag hinner med nyårstävling och nyårscollage innan aftonen...;) Elliott ska ha kavaj iaf och vad JAG ska ha på moi är som alltid...en gåta:)! Hurry Hurry...Kramar!!

fia

Önskar dig ett gott nytt år och ser fram i mot entt nytt år här på bloggen .

kram.

Ingrid

Grattis i efterskott till Elliott! Han fyller år på samma dag som min yngste bror, fast min bror är ett år äldre :)



Gott nytt år på dej snygging!