One Week Left for Karon Beach....


Litet collage från TriTrang Beach och Karon från 2007 och 2008


Om precis EN VECKA idag åker jag till Thailand för att göra ett litet resereporetage.
Jag och killarna har tillbringat över en månad i Kamala Beach där de gick i skola och besökt både Karon ,Kata och Patong ett antal gånger.
Phuket är lite som ett andra hem vid det här laget känns det som, så det ska bli både spännande och roligt!
Kommer bo på ett av Apollos hotell i Karon. Tanken är att jag kommer blogga därifrån och uppdatera er massor av bilder i den mån jag hinner med.
Både min lilla bloggdator och min systemkamera krånglar TYVÄRR så teknikångest har jag så det räcker och blir över.
Förmodligen hinner det ordna till sig. Right?Yey;)!

Kommer sakna grabbarna som av förklarliga skäl inte kan åka med denna gång.
Kommer hem den 18 December så nu är det båda dagar att få ordning på julbestyr innan avresan.
Stress stress stress....

Sitter på ett cafe i Gamla Stan och hämtar andan lite innan jag ska rusa vidare.
Ikväll ska jag med Elliott på "monsterkalas" i Tyresö Brevik vilket säkert blir spännande.
Speciellet för alla 7-8 åringar iallafall som laddat upp med ficklampor för spökjakt ute i mörkret.

Hoppas ni alla får en fin Fredag!

P&K♥



5 kommentarer
Ellinor

Oh, din lyckans ost! Lite sol och värme är nog vad vi alla längtar efter just nu (även om det sker under omständigheter som kräver en del jobb).

Hoppas att du får en fantastisk resa och att vi får möjlighet att "resa med" dig.



Kram

Anneli

Åh vad härligt med Thailand, avis!

Skönt att åka ifrån den värsta vintern ett tag :)

Hoppas du får en fantastisk resa, kram!

Tanja

haha ja tänk förr när man hade vanlig kamera. då kundemanfota max 36 bilder på en rulle ju. hur klaade man sig?=)

Anna

Va KUL! Då läser jag varje dag om din teknik funkar.Hoppas:D!