Modelshoot In Mexico och Pretty Kallt In Sweden.....

Bloggen kommer verkligen lite på "efterkälken" såhär i jultid. Kanske är det så för alla eller bara för vissa?
Jag har haft fullt upp iallafall med att redigera bilder och skriva artiklar som har deadline i Januari.
Bäst att passa på när killarna är hos sin pappa. Thailandsreportaget tog verkligen på krafterna.
Inte många timmars sömn under den veckan inte!
Julen firades i dagarna två och var supermysig. Bilder kommer inom en snar framtid!

Är trött på snön och längtar tillbaka till varmare breddgrader. Kanske inte just Thailand nu IGEN men ni känner ju mig,globetrotter,skulle lätt kunna tänka mig Vietnamn nästa gång!

Elliott och jag blev fotade av en fransk modellagentur i Playa del Carmen/Mexico när vi var där i mars 2010.
Spännande! Speciellt för Elliott som aldrig stått framför en "stor stor kamera" förr.
Min Nikon D300 är INGENTING mot vissa andra Nikon...om vi säger så;)!

Bilderna har COPYRIGHT och får absolut inte under några omständigheter kopieras.



Modellbild Johanna Törnqvist Mexico Playa del Carmen Mars 2010
''



Modellbild Elliott Törnqvist Mexico Playa del Carmen Mars 2010


I Thailand blev vi (läs jag) inte jagade av modellscouter direkt, även om en hel del annat hände.
För er intresserade finns lite bilder under från mitt senaste resereportage i Thailand!
Invigningen av Håkans Bar  2 i Karon Beach kan du läsa om här.
 Full fart hela kvällen och jag som inte ens sett programmet som sändes på Kanal 5 skulle kunna göra hel film av aftonen OCH den livsfarliga färden med okänd moped runt halva Patong för att hitta Håkans Bar tidigare under veckan. 
Nu är ju jag en så snäll tjej så det får någon annan göra!
Resan med La Moet till Phi Phi var adorable!♥

Hurry Hurry..IMORGON fyller världens bästa Elliott T hela 8 ÅR!





8 kommentarer
delinda

åh nice bilder på er!!! hoppas ni har det mys. kramar

Pelle

Grymma bilder Johanna! Lust att maila?;)

Hör av dig om du har vägarna förbi Paris något!

Sussie

Fina bilder!! Blir nyfiken på vad du jobbar med eftersom du reser så mycket?

Ellinor

Ja, dessa dagar har verkligen flugit iväg. Helgdagar i alla ära men det skall snart bli skönt med riktig vardag igen.

Väldigt fina bilder!

Kram

Mickan

Fina bilder! :)

God fortsättning! Hoppas julen varit bra.

Kramar

Alixandra

Jättefina bilder på er :) Nu har vi bara 1 vecka kvar och jag börjar få ångest. Fast just nu öser det ner och jag ska in till Patong för middag kl.19. Hur ska detta gå?? :) Grattis till Elliott på sin stora dag.... Kramar!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Sussi: Tack!Jag jobbar bla.med foto och text! Reser både privat,via bloggen och via uppdragsgivare!:)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Pelle:Älskar verkligen bilderna!Franska fotografer ÄR bäst;)! Mailar dig efter nyår..promise!:)

Grymt stressigt här nu. Kanske blir en vår-trip to Paris lr så,skulle vara kul att ses encore;)!Elliott hälsar!Kram!