På Plats @ The Old Phuket Karon Beach Resort


Trött tjej som försökte hålla humör och look under kvällen i Patong.

Nu är jag äntligen uppkopplad efter en MINST sagt intensiv dag...eller dygn!
Hamnade såklart bredvid en pratglad farbror på planet ner som ALDRIG sov på flygplan så det gjorde liksom inte jag heller.Under ca 11 timmar! Great!♥
Klockan är 2 på natten här nu i Phuket och jag gick upp klockan 5 igår så jag hoppas vara piggare när jag vaknar!
Installerat mig på The Old Phuket Karon Beach Resort.
Rummet är superfint så inget att klaga på!


Gissa någon som vill däcka på alla kuddarna just nu?



SUPER snyggt designat badrum med stenar kakel bad och dusch!
Vill ha hemma ju!



Här kommer jag nog sitta och "jobba" imorgon för det regnar tyvärr så beachen har inte varit aktuell.
Men sämre arbetsplats kan man ju ha,ellerhur?
Urmysig balkong mot poolen i den nybyggda delen av The Old Phuket Karon Beach Resort.
Såklart står annat på schemat också som att utforska Weekend Market och kolla in en gigantisk Buddah!
Gym finns också på hotellet så det ska med spanas in!
Ikväll blev det en trip till Patong. Shoppingtips och bilder kommer upp under veckan!

Kapung Ka....Typ...Man borde kanske tagit med en Thailändsk ordbok!?
Receptionspersonal och restaurangfolk hänger med när man pratar på men betydligt svårare är det att  intervjua personer som inte kan ett ord engelska i exempelvis shoppingmall, but me try my BEST!

Hörs snart igen raringar!♥

3 kommentarer
Karin

Ser ut som ni har det härligt! Hoppas allt är bra med dig:) kramar

mia

Ha det alldeles toppen och se till att koppla av nu:)

Anneli

Åh vad härligt! Hoppas du får lite bättre väder så du får njuta lite av solen också :) Kram