Mot Arlanda.....och Thailand!


Collage från Kamala Beach 2009


Orkar ni höra något mer om resfeber och stressigt? Tror inte det va?
La Redoute's pressvisning rusade jag förbi igår så förhoppningsvis hinner jag lägga upp bilder från den under kommande vecka.
Ska försöka få tag i en taxi och ta mig ut i Arlanda om cirka 40 minuter.
Jag HOPPAS (WANT WANT WANT) verkligen tekninken funkar så ni kan följa med mig till Karon Beach och min vistelse på Apollo's hotel The Old Phuket Boutique Hotel!
Ska försöka ta mig runt på hela Phuket och även besöka Kamala där vi hyrde huset när vi "bodde" i Thailand.

Håll tummarna för mig nu att inte datorn och kameran kraschar!
Flygrädd är jag inte så .....♥

P&K
4 kommentarer
Ellinor

Hoppas att allting går bra och att du får en fin resa!

Stor kram

Kashaya

Ha en trevlig resa.=)

Olivia

Hej, hej. Tävling på bloggen nu, så kika gärna in och anmäl dig så kanske det blir just du som vinner!



http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling.html



Kram!

Malin

Har precis startat en tävling på bloggen, kika in om du vill vara med! :)