Oriflame Pressfrukost Part 2



Pressfrukosten hos Oriflame i Torsdags innehöll inte bara gröna nyttiga drinkar utan även spännande info om den roliga världsnyheten TRIPLE CORE LIPSTICK.
Det är det första läppstiftet på marknaden som erbjuder både färg,glans och vård i ett!
Triple Core Lipstick finns i tio nyanser och är ute till försäljning hos Oriflame Concept Store på Grev Turegatan 2 from. den 1 September.
Du kan även köpa Triple Core Lipstick på www.oriflame.se om du inte har vägarna förbi Sthlm.
Lanseringspriset är 99 kr (ordinarie pris 135 kr).



Tio härliga nyanser. Jag fick med mig Spectacular Nude i min lilla söta goodiebag.


Jonas Wramell och modell Hanna

Makeupartisten Jonas Wramell presenterade sin kollektion i samarbete med Oriflame.
Den heta höstlooken Wild West Couture.
Inspirationen är hämtad från den ameikanska västen. En ledig och avslappnad look med fransar,denim och skinn.
Läppar och ögon står i fokus med välmarkerade ögonbryn och jordnära nyanser.

Du kan kika på innehållet i goodiebagen med produkter ur Wild West Couture kollektionen HÄR.
(Det finns också mer info om Oriflames trevliga pressfrukost.)

Wild West Couture finns att köpa from. den 22 September.


Delinda, Stephanie och moi


XoXo♥

5 kommentarer
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tackar, det är dom verkligen ^^, hihi..



Ah okej men då kikar jag in då och tack så mkt!:D

Hoppas på tur till mina naglar som jag har lyckats att spara ut :D (Y)

Christin

Vad roligt och spännande! :)

Jessica

Jättefina saker du hittar att shoppa!!!

Önskar ju att man var miljonär så man inte kunde göra annat än att shoppa:))



Ha de bra

Julia

Hej! När var tävlingen slut? :)

Kashaya

Lät som en trevlig tillställning.=)



Sv. Tack.=)