Vinn Juicy Tubes från Lancome!



Här kommer då det andra inlägget i tävlingen om det underbara Juicy Tubes från Lancome.
Nyansen cerise är helt rätt i höst då en svart ögonmake gärna kan kombineras med färgade läppar.
Less is more är inte ledordet inför A/W 2009!

För att vara med och tävla så lämnar du som vanligt en liten kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Det går fint att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.
Har du en egn blogg får du självklart gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen!

Det är inte ett krav. Men har du en blogg och länkar så får du automatiskt en extra röst!
Skriv det då i din kommentar så kollar jag upp.

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
Passa på att tävla under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen!
Tävlingen avslutas fredag den 4 September klockan 23.59.

Trevlig Tisdagkväll & Lycka Till!♥

40 kommentarer
Amanda

I`m in! Du tror väl att jag alltid sitter med näsan i din blogg... ^^



Nonne

Jag är gärna med och tävlar :)

Kajsa@Mamma24

För första gången r jag med och tävlar!!

Puss & kram , ses i morgon :)

Millah

Jag är absolut med :)

giulia

i'am in !

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

Gabbies

Om jag fattade rätt så får jag skriva även under detta inlägget att jag gärna är med =)



Hoppas på turen!

evamar - tävlingsblogg

Och jag är med i detta inlägg också.

M08

jag är med :D

Mia ❤

Jag är gärna med, har faktiskt inga Juicy Tubes alls just nu! :)

Gabby

Jag skulle vilja delta :)

Nina - Glamourmamman

Jag vill självklart vara med och tävla!

mia

Ja vill vara med, blogglänkar så klart...



Kraaaaam

fia

jag är med och tävlar.

mia

Hmmmm kommer inte in på blogg nu, fixar länk i morgon bitti, kram igen...

Maude

Jag är med!

Maude

Jag är med!

Andrea

Jag vill vara med ;)

Andrea

Jag vill vara med ;)

Cicci

Jag skulle behöva uppdatera sminkväskan lite inför hösten så jag är gärna med!:)

Kajsa

Jag vill vara med!

Lene-Therese

Jag vill vara med ! :D

mia

Nu är länken fixad, hoppas du får en fin dag. kram

Ulrica

Jag vill gärna vara med och tävla.

mini

lite färg på trista mig skulle sitta fint, jag är med! mini

MiaHB

Jag är gärna med - så sugen på att prova Juicy Tubes!

sandra

Åh det finns inget bättre än juicys. Jag är med !!!

Anne B.

Med!

Malin

Klart jag vill vara med =)

Har såklart länkat...

http://missmtavlar.blogspot.com/2009/09/tavla.html

Tessan

http://teslin.blogg.se/2009/september/tavling.html



Jag e med =)

Biibii

Jag är med och tävlar!! Är i stort behov av ett nytt läppglans!

Susanne

Jag tar också en lott!!

Tussilago

Nu var det längesedan jag skrev i din blogg! Jag har nästan lite datorvägrat på fritiden. Får alltför mycket av den varan på jobbet. Men nu gör jag en liten rundtur i cyber space och hamnar så klart på din sida - en av mina favoriter. Jag gillar att läsa om dig och dina killar! Så klart vill jag vara med och tävla - läppglanset skulle passa fin-fint till min snygga, cerisa "Spirit of Maya" tunika :D

Annas inspiration

Kanonpris,

håller tummarna!



kram Anna

ilhana

ååh jag är absolut med också :)

Tina

I want!



[email protected]

Amanda

Jag vill vara med! :)

Jennie

Jag vill också vara med :)

Therese

Jag vill vara med=)

Malin

jag vill vara med :)