Thank god it's friday...



Man måste vara flexibel,right?
Viktigt när man har barn i allafall. Eller...egentligen är det rätt viktigt för alla.
Jag trodde först killarna kanske skulle åka till sin pappa i helgen,sedan trodde jag till ungefär för en timme sedan att vi skulle fira min pappa ikväll.
Men alla pappor verkar ha fått frossa,feber eller andra mindre trevliga biverkningar.
Hur som haver. Det blir i allfall lite FREDAGSMYS hos oss!
Halva kvällen ska jag gosa med the boy's och andra halvan ska jag ägna åt bloggen som blivit aningen försummad.

Friday it is!

Visst är det underbart med fredag ändå!?♥

3 kommentarer
Malinhe - fotobloggen.

Tjena sötnos!

hur äre med dig då? :D

DEN BÄSTA

Nu är det fedagsmyyys. Hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det fedagsmys. Om det så är det sista jag gör. Nu är det slut på veckan det är dags för fedag myyyys. :D



hehe

clae shoes

yeah?