Reminder! Sista Chansen! Vinn Höstens Snyggaste Essie-lack!



Här kommer sista inlägget i Essie-tävlingen!
Tävlingen är förlängd och avslutas Söndag den 13 September klockan 18.00

Vinnaren (och vinnaren i Juicytubes-tävlingen )presenteras Måndag den 14 September ca 14.00.
Missa inte att kika in och se om det blir du!

Du tävlar om en av höstens absolut finaste lack ur Essie's nya AW-09 kollektion.
En mix av gammelrosa och puderrosa. Supersnygg!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mej eller bloggadress!

Har du en egen blogg så får du en extra lott i dragningen om du länkar!
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Man blir inte automatiskt en vinnare för att man tävlar under alla inlägg men man har statistiskt en större chans att kamma hem lacket!

Trevlig Lördagkväll och Lycka Till!♥

26 kommentarer
Gabbies

Holljsan! Jag är med! Skitsnyggt lack! =)



Ha en toppenhelg!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och har ju länkat!

Jeanette

Jag är med :)

Therese

Jag är med=)

Millah

Jag är med :) Kram

Ninni

Jag vill vill vill vinna detta läckra lack! :-)

ejmis

Jag är med =)

Mickan

Jag vill vara med. :)

Nonne

Jag är gärna med :)

clae shoes

HI...

welcome to our website: http://www.shoes-base.com

thanks..

we all kinds of sport shoes and other things.You can buy something you like here.

Susanne

Tar en lott till.....

Lene

Jag är fortfarande med!!! Hoppas att du haft en trevlig helg och hunnit sova iaf lite:P

AmandaM

jag är med och tävlar :)!

Jennie

Jag är med :)

Malin

jag är med :)

fia

Jag är med .

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vil ivnna

Linda

fortfarande med

Anne B.

Med!

Sussi Ö

Jättefin färg! Vill gärna vinna :)

ilhana

jag är med!! absolut

Elsa

Jag är på :)

M08

ååh <33

Nina - Glamourmamman

Jag är självklart med :-)

Maggan

Har länkat till din sida på min blogg.



Kanske är för sent ute då jag ser nu att dragningen

är vid kl 18.00

Helene Ljungberg

alla mina lack har torkat ihop e i behov av vinst