Mediatränad sexåring?



Förlåt förlåt! Jag hinner ju inte med allt!
Jag lovar
er att senast imorgon ligger vinnarna av Miracle Touch Rougen uppe här.

Nu ska jag hämta min yngsta guldklimp och åka tåg till Örebro.
Jag längtar inte till metropolen ? direkt men jag måste.

Väl på plats i Örebro ska vi försöka få till några möten med bla. mäklare.
Måste ju sälja den där stora lägenheten. Jag har faktiskt bara inte haft tid att åka dit.
Usch...dåligt samvete!
Men nu blir det av!

Så här söt som collaget ovan visar var Elliott när han var på Folktandvården för någon vecka sedan.
Inget hål och han tackade artigt tandläkaren och tandsköterskan för GOODIEBAGEN.
Ehmmm...när William var liten fick man ett klistermärke...nu får man alltså en "goodiebag".
De flesta icke mediatränade ? barn kallar nog dem påse.
Innehöll tanborste,någon brochyr och ett klistermärke!

Voila!♥
4 kommentarer
delinda

lycka till med lgh =) kraaam

Ellinor

Hihi, vilken lite sötnos :)

Lycka till i Örebro!

Kram

Att ha det gott

Han är för söt

Ellinor

haha vad kul!