Lindex Pink Collection ,Via och Loppi

Killarna lediga imorgon eftersom de hade skola på Lördagen under Sjöstadsdagen.
Jag hoppas på att känna mig bättre så jag kan jobba av lite på datorn och sedan gå ut med Elliott.
Dock är jag tveksam till att jag kommer vakna upp frisk.....peppar,peppar.


Delinda ,Karin och jag.

Blandade bilder från förhandsvisningen av Lindex Pink Collection by Emma Wiklund,Via pressfrukost på Skansen,Presslunch för loppi.se (Mer om loppi i veckan!)

Har inte kunnat publicera just precis dessa bilder ovan eftersom alla dessa togs med min systemkamera!
Ni som följer min blogg vet att jag haft problem att föra över bilderna från Canon Eos till den här laptopen...

Kände mig manad att nu försöka ladda in bilder från systemkameran igen eftersom jag har så fasansfullt mycket bilder i alla mina kameror och i Canon Eos i synnerhet....

Voila....fungerade..fråga mig inte hur!♥
3 kommentarer
Ellinor

Roligt att få se lite bilder. Ni är så fina allihopa!

Hoppas du får en bra dag!

Kram

Hanne

Håper du kjenner deg bedre i dag:)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Ellinor och Hanne: Tack tack:)!