Jag ska bli stylad av Jean -Pierre Barda.....

Whii...

Jag känner mig huxflux hur pigg som helst,järnbrist eller inte!
Kollade just mina mail och vet ni vad?!

Jag vann!

Jag fick ju testa Braun Satin Hair Brush och jag älskar den verkligen.
Borsten har räddat mitt flygiga hår många dagar nu!
Bara att jag fick den hemskickad var ju helt underbart!
Men nu har jag även vunnit en tävling som anordnades i samband med detta för oss som fick pröva den!

Nedan lite ur mailet jag just hittade i min inbox:

GRATTIS JOHANNA!
 
Med detta mail har jag glädjen att meddela dig att du är vinnare av Braun Satin Hairs stylist-tävling! Du kommer att bli hår- och makeup-stylad av ingen mindre Jean-Pierre Barda.


Tusen Tack till Braun och Springtime!



21 kommentarer
delinda

supergrattis tjejen!!!!kram

maria

GRATTIS!

Kashaya

Grattis, låter skojigt.

Ellinor

Grattis :)

giulia

gud vad kul det låter !:D

malin

jo tack, nu mår jag ju mycket bättre :)

mia

Grattis, vilken härlig vinst. Ha det gott

sandra

Åh vad roligt och grattis till vinsten.

Therese

Gud vad kul, Grattis!

Ellinor

Grattis!

Vad roligt för dig att du vann, det är du verkligen värd!

Kram

fia

grattis va kul att vinna en sådan tävling.

kram .

HannahSthlm

Tack alla! Va söta ni är:)!

Ni får såklart se resultatet här sedan!

Blir av i Okt!



Kram

MiaShopping

Vilken grej! Stort grattis!!

mini

men ÅÅ grattis, jisses så kul! kram fina du! mini

Att ha det gott

Vad roligt Hanna Du ordnar ju jämt så bra tävlingar för oss

Milena

Grattis, jätte roligt för dig du kommer bli så fin.

kram

Lene

Vad kul, grattis! Hoppas att vi får se bilder när du är klar

Amanda

Vad roligt, grattis till den fina vinsten! =)

Emma says style, love & rock and roll.

åååh kul :D

clae shoes

HI...

welcome to our website: http://www.shoes-base.com

thanks..

we all kinds of sport shoes and other things.You can buy something you like here.

giulia

haha kan tänka mig, då behöver jag nästan en hel makeover ! totally ! :P