Jag HADE en lysande helg i sikte...



Fabolous hårborste jag fick hemskickad från Braun tidigare i veckan.
Wow! En nyhet som liksom är...elektrisk...och gör att du inte behöver balsam.
Hela 495 kr är den värd så jag är verkligen tacksam!
Kommer finnas i butik nu from. September.
Skriver mer om den när jag använt den lite mer!'
HADE en lysande helg i sikte. Jag är dock så himla förkyld ..huvudet dunkar...donk donk.

Somnade över laptopen igår så TorsdagsTävlingen uteblev.
Ambitionen var god men mission failed...
Kommer en FredagsTävling snart.

Ciao!♥
8 kommentarer
I Z Z A H ~ S V A R A R

DU HAR VÄL INTE MISSAT ATT NI KAN VINNA EN SKIT SNYGG TRENCHCOAT TILL ETT VÄRDE AV 659KR HOS MIG !?

http://izzah.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor.html



Ellinor

Hoppas att du får tillfälle att vila upp dig under helgen så du slipper att bli sjuk.

Stora KRYA-PÅ-DIG-KRAMAR

delinda

krya på dig sötast =) är också krasslig o seg. kraaaam

Angelicas Closet

Den borsten vill jag träffa!

Amanda

Ja, ibland är jag snabb. :o) Och jag förstår du har en del kommentarer att gå igenom så det kan väl vara lätt att missa ibland. Gör absolut ingenting iaf..



Trevlig helg tjejen!

Kram

Lene

Det lät avancerat.. Min helg kommer att bestå av packning och städning inför flytten. Imorgon ska vi dock till huset och kolla en sväng till:) Svårt att hålla sig borta

clae shoes

We sell all kinds of sport shoes Such as nike shoes Jordan nike air force nike air max 2003 nike air max 2004 and so on .

Website: http://www.shoes-base.com

Bim HD

ler

kan du inte be dem sända en till mig också? Min senaste har lagt av helt, river i sönder mig i hårbotten bara :( Nä, just nu inte råd inhandla en hårborste... Hoppas de läser detta o sänder mig en hihihi... ironi, händer aldrig nämligen!!! :P

Men, eftersom man väntar på operation av en axel mm... kanske en sådan vore snabborstande? Vettig o enkelt att borsta håret? toppen om den torkade det också - för hårtorken brann... gah... ljuvligt läge???

Må så grankott...