Idol 2009...Kikar du?



Jag vet att jag kanske kan framstå som aningen motsägelsefull nu eftersom jag påstår att jag aldrig ser på tv.
Det är inte helt sant. Bara nästan helt sant.

Idol missar jag ju inte..något år...har jag kommit på!

Så självklart sitter jag och Elliott bänkade med mysfiltar i soffan klockan 20.00 ikväll.
Traditioner är till för att hållas!
Ben & Jerrys Tisdagarna har gått OFF SEASON men nu får Chai-latte mys ta vid istället.
Tyvärr är vårt E H-pulver slut just nu men inom en snar framtid ska jag visa er en Chai-latte specialare som faktiskt KAN få dig att överleva HELA hösten!

Det får vara precis hur nördigt som helst med Idol och...vi bryr oss inte...Lovely!

Kommer du kolla på Idol 2009?
8 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag jobbar kväll så ofta, men vi brukar kika på det en stund på jobbet!

Millah

Självklart :)

Nina - Glamourmamman

Japp, jag och Olle kollade ikväll :-) Visst är det lite nördigt, men ganska kul :-)

Anonym

Ja självklart, det kan man ju bara inte missa!!!

Nina

Jag kommer att kika på det =)

giulia

tittar också på idol;P bara uttagningarna dock !:P

Irina

Kollar inte på Idol, men gillar däremot att slappa med Dr Phil, Two and a half men och en hel del andra serier och shower. Men eftersom det är rätt tidskrävande blir det inte så ofta nuförtiden. Bättre att leva sitt liv än att se på när andra gör det, right? :-)

Rosida

Jag MÅSTE kolla på Idol! :D Varje asvnitt, annars får jag ångest... xD



Fin blogg! ♥