Hårpiff på Sandeva & Latte med Barda...

Under eftermiddagen har jag kikat förbi sötaste Sandra Sandeva och mitt hår har fått nytt liv! Yes!

Sedan träffade jag upp Jean-Pierre Barda. 
Vi trotsade vädret och satt på Ritorno's uteservering och pratade styling och livet över en latte.
Fantastiskt trevlig kille med utmärkt smak. Såklart har han ägt en mops!
( Ni som följer min blogg vet ju att jag och Elliott är totalt besatta av mopsar)

Nästa fredag blir stylingen med Braun och Jean-Pierre av i studio.
Resultatet får ni såklart se sedan! Jag är övertygad om att jag blir supersnygg!



Jean-Pierre är inte enbart en duktig frisör och stylist utan designar även solisar för Prestige.
Kollektionen heter Prestige by BARDA och du kan bla. finna den på Åhlens och Kicks.
Ett litet urval ur Prestige by Barda ser du ovan.
Fler nyheter ur kollektionen släpps under hösten.
Snygga solglasögon till ett bra pris!

Tack för latten! ;)
7 kommentarer
delinda

så spännande med proffstyling gumman =)

Petra

Coolt, vem vill inte bli stylad av Jean Pierre :) Ta med mig, pleeease!!

JUSSEFIN

SV :



Kul att kunna få vara med! Tack så mycket, är nöjd :). Kram och tack så mycket! :)

Anonym

Hej vill tipsa dig om världens bästa sida. Heter Freestreet. Dom har världens bästa tävling just nu där du kan vinna en egen LAPTOP.



För övrigt kan du presentkort på ett flertal butiker. Allt är helt gratis.



Gå in här

http://www.freestreet.se/?r=135

isabelle

Åh min JP! Vi jobbar ihop!

Frida

Gud så spännande!!

Ellinor

Det ska verkligen bli roligt att se resultatet. Du kommer att bli superfin (det är du nu också givetvis).

Kram